luni, 7 mai 2012

Intrebarea e :...



Ce se intampla cand alegi gresit felul de inghetata pe care il preferi?

Ce se intampla cand alegi gresit persoana in care sa ai incredere?

Ce se intampla cand cel mai bun prieten te tradeaza ?

Ce se intampla cand ai baut prea mult si nu sti unde te afli?

Ce se intampla cand ajungi sa minti toate persoanele din jur doar din reflex?

Ce se intampla cand alegi cresit persoana cu care vrei sa iti traiesti viata?

Ce se intampla cand  mananci prea mult si sti ca nu e bine?

Ce se intampla cand ne opunem  persoanelor cu experienta din viata nostra?

Ce se intampla cand cineva ne da un sfat si noi nici macar nu il ascultam ?

Ce se intampla cand iti dai seama ca ai dat tot ce aveai cuiva ce nu merita sa te aiba?

Ce se intampla cand ajungi sa cazi in depresie pentru ca ti-ai dat seama ca toata viata ta e un esec?

Ce se intampla cand pici un examen ?

Ce se intampla cand ajungi sa fi barfit?

Ce se intampla cand ajungi sa iti dai seama ca te-ai schimbat?

Ce se intampla cand viata isi bate joc de tine?

Ce se intampla cand iti dai seama ca ai gresit dar nu mai poti repara nimic?

Ce se intampla cand  iti dai seama ca vrei acel ceva ce ai pierdut din prostie?

Ce se intampla cand iti ruinezi viitorul?

Ce se intampla cand sti ca iti calci propriile principi doar ca sa nu deranjezi o persoana?

Ce se intampla cand iti dai seama ca ai avut sansa de a te afirma si nu ai facut-o?

Ce se intampla cand ajungi de rasul intregi lumi din cauza unei poze stupide sau compromitatoare?

Ce se intampla cand realizezi ca ai fost inselat?

Ce se intampla cand nu mai poti avea incredere nici macar in tine?

Ce se intampla cand devii dependent de un anumit lucru?

Ce se intampla cand ajungi sa crezi in ceva ce nu iti este destinat prin creatie si familie?

Ce se intampla cand ajungi sa iubesti ceva ce nu este real?

Ce se intampla cand ai oferit cel mai pretios lucru unei persoane nepotrivite?



RASPUNSUL MEU :

       Nimic ....asa e viata ...cu bune cu rele ...inveti din greseli si tinzi la acel moment ideal cand atingi perfectiunea si nu mai ai nevoie de nimic ....dar pana acolo  mai avem multe de tras si mai avem multe de invatat ...
   Eu le accept pe toate asa cum sunt ...si nu imi pasa de nici  macar una ...
   Eu imi urmez drumul si realizez ca tot ce am  ...am pentru ca eu vreau sa le am ....si oricand pot schimba asta....

2 comentarii:

  1. Chiar sunt unele intrebari care ma obsedeaza...si toate sunt intrebari serioase. Dar viata e prea dura cu unii si nu stii ce sa mai faci cand vezi ca altii trec prin viata fara sa le pese de nimic sau fara sa le pese de ziua de maine si le reusesc totul doar din noroc, iar altii stau si inghit in sec vazand cum lor le reuseste totul iar fiecare incercare a lor esueaza. Cate om data viata e prea dura dar asta e trebuie sa o suportam cu bune si cu rele. Unii sunt pesimisti si la cel mai mic esec renunta, iar altii sunt optimisti si cu fiecare incercare lovesc mai sus, mi-as dori sa fiu un optimist dar e mai greu decat pare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu trebuie sa te gandesti ca e greu sa fi optimist ..trebuie doar sa iei toate problemele ca pe o noua provocare si sa raspunzi la ea cu demnitate si putin tupeu;)

      Ștergere